INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 20 november 2012

Ljusen tindrar

Just nu är jag inne i ett pysseltillstånd. Jag tillverkar allt möjligt till vår butik Lev vackert. Vi har vår julmarknad de tre första Advensthelgerna och väntar mycket folk från alla håll. Förra året blev en succe' och vi laddar för ytterligare en. Vi fyller hela bottenvåningen i huset med duktiga hantverkare, vi dricker glögg äter nybakade lussebullar och smakar årets första skinksmörgås med god senap. Vi umgås och njuter av julens alla ljus och stjärnor. Vi hoppas att ni vill komma och fröjdas med oss.....

 .....levande ljus är alltid fint och nu går det åt många. Klämman sitter i min hall.......

..............ljus på gamla silverbrickor är vackert tycker jag. Kram på er/Ingela

17 kommentarer:

Annika sa...

Åh va mysigt det låter med Er julmarknad.... vi hade vår marknad nu i helgen o massor av folk kom.. hur roligt som helst... ps jag har mejlat dig... Kram Annika

Lallbacken sa...

Jättefin ljusklämma! Naturligtvis ska det vara massor av godis till jul. Helst "gammaldags" ;)
/mia

All Seasons sa...

Lovely candles, Ingela..

Have a nice evening
Hugs,
Patricia

vitadrömmarobusigabarn sa...

Låter underbart mysigt skulle vara mysigt och komma till julmarknaden och er vackra butik!!!
Må så gott
Kram Tina

Villa Björkenäs Backen sa...

Vilka mysiga bilder. Håller med Tina att det vore mysigt att komma.
Härligt med pyssel .

Ha en fin fortsättning på veckan och ha en fin kväll !

Kram Sirpa

Tinas bo sa...

Vilken supervacker ljusklämma!!
Siverbrickor är alltid "rätt" :0)

Kram Tina

Källeboda lantliv sa...

Jättefina ljusarrangemang ! Visst måste man ha massor av ljus nu ... Lycka till med julmarknaden ! Kram jeanette

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Vilka härliga julbilder. Visst blir man sugen på julmarknad så här års :). Ha en fin kväll!
Kram Maria

LissasVita sa...

Så himla häftig klämma...föll för den!!! Kramen Lisbeth

Mor Inger`s hus sa...

Så flott med julebutikk i huset og for noen herlige stemningsbilder.

:) Inger

Jeane M. sa...

This is really lovely, listed on my season decor ideas. :) Got my eye on your next posts.

Kristie sa...

Beautiful displays, Ingela! I wish I lived near...I would enjoy having mulled wine and eating saffron buns with ham and mustard with you. You have made me hungry!

I wish you much success on your Christmas market. :)

wäschewerkstatt sa...

Lovely Header!
Thanks for your kommentar.
Andrea

Mia, New Room Interior sa...

NYDELIG! Skulle gjerne vært på deres julemarked, men det må bli et annet år! Kos dere!! Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Åååååå så nydelig :) stemningen er til å ta å føle på :) fin helg til deg :) klem fra Svingenhuset :)

Anonym sa...

Thiѕ excellent websitе ceгtainly has all the
informatiοn I neеdеԁ аbout this subjеct and
didn't know who to ask.
Look at my website :: theme party ideas popular

Drömliv sa...

Åh, hade jag inte haft min egna butik att vara i (fast det är jag ju såklart glad att jag har) så hade jag velat vara hos er. För det där låter galet mysigt =)

/Therese